heips! oon nyt kuumeessa, kurjaa :( oon nyt tässä jouten ollessani miettinyt ja lukenyt - ylläripylläri- syömishäiriöblogeja. ja pohtinut samaa kuin moni muukin.. että onko mulla syömishäiriöö!?

    tiedän että oksentelin jossain vaiheessa päivittäin, yritän syödä vähän ja terveellisesti ym ym. yhdessä kirjassa/kalenterissa joka koulusta saatiin, on syömishäiriön määritelmänä vain epäjärkevä suhde ruokaan. että se ylipäätään ahdistaa.

  sen mukaan mulla tietysti onkin syömishäiriö.. mutta musta tuntuu myös ettei tosiaankaan ole kun luen noita pahojen häirikköjen kirjoituksia. tunnistan silti ajatukset. sen ahdistuksen, sen että välissä on parempi olo. mulla on se ero noihin ( onneksi) etten ole lihonut takasin ja se laihdutuskin on suurimmilta osin terveellistä elämänmuutosta. tuntuu vaan siltä etten laihdu millään enkä pysty hyväksymään itseäni tälläisena.

 

 ja ahdistun aina jos joku kaveri sanoo olevansa läski, tai jos joku syö paljon ja sanoo että läskeillään nyt..             en syö herkkuja niinkuin muut, mutta silti olen ihan liian liian iso. ja mulle mahtuu monen sellasen kaverini housut jotka on mun mielestä tooooosiii paljon laihempia, niin paljon ettei voisi samana päivänä edes puhua.

   se on ristiriitasta, koska tosta huolimatta näen itseni peilistä ja näen olevani suhteettemasti isompi. vaikeeta. lisäsin kuvan tänne jo päiviä sitten mutta jostain syystä se ei täällä näy :( jos joku osaa auttaa, niin olkaa kilttejä!