Tänään, ensimmäistä kertaa, en todellakaan muista kuinka pitkään aikaan, peili ei yhtäkkiä ollutkaan painajainen, Tiedän sen olevan ohimenevää vaikka siihen tähtäänkin, mutta se oli mahtava tunne. maha ei ollut pieni mutta jotenkin melko litteä ja housut sujahti oudon helposti jalkaan. Ensimmäistä kertaa aikoihin jokin sai minut aamulla nauramaan. Pienen hetken tunsin olevani itseni yläpuolella ja olin niin onnellinen.

    "sinä näet sen kaiken minussa mitä ei kukaan toinen rakasta, sinä näet sen kaiken nukutaan kielletyllä iholla"

 

Niin kauniisti sanottu. Ehkä tämä yllättävä onnentunne johtuu siitä. Näin viikonloppuna rakkaan ystäväni ekaa kertaa noin puoleen vuoteen. Häneltä valui kyyneleet silmistä minua halatessaan ja mä tunsin suurempaa onnea mitä helposti voi edes kuvitella. Että ihan oikeasti olen jollekin niin tärkeä <3 Täydellinen ilta. näin myös pari ihmistä jotka on aina olleet mulle mielettömän ilkeitä. Mutta eivät olleet nyt. Ei kuulemma koskaan. Mä olin illan taivaissa eikä se johtunut vain juomastani boolista. Se oli täydellinen hyväksyntä