paljon kiitoksia kommenteista hant ja recha, ihanaa saada niitä :) ja kuten arvelitte, olen ollut pyöreämpi aiemmin. tai en näe itseni laihtuneen mutta painoin 70 kg ja olin muutaman sentin lyhyempi.

en vain näe minkään sortin eroa vaikka vaaka ja entiset farkut ja rintsikat puhuvat puolestaan. en tiedä voiko tää kaikki johtua kiusaamisista vai mistä.. tuntuu vaan että ainakin yhdestä mulle jäi ikuiset arvet. näin nimittäin viikonloppuna sen ja ensin rupes pulssi nouseen ja kun pääsin ulos kaupasta niin hampaat ja kädet ja jalat rupes täriseen ihan hervottomasti ja iski täysi paniikki.. tunnen vaan olevani niin hervoton läski. näen kaikki muut niin kauniina ja itteni ihan kamalana. ja sitten kun äiti tai joku kaveri sanoo että olen jotain (millon ketäkin) laihempi, niin suutun, koska tuntuu siltä että ne vaan sanoo vaikkei se oo totta. tää on niin hankalaa :(

liikun kuitenkin ihan runsaasti ja yritän syödä tosi terveellisesti enkä syö herkkuja, en edes sillon ku kaikki muut syövät, ja sitä tapahtuu usein. tuntuu vaan että en laihdu tai mitään vaikka tekisin mitä tahansa.. kiitos kommenteista todella paljon, ne auttavat, varsinkin just tällaiset myönteiset. toinen teistä mietti ikääni, olen 15 wee.

mutta tosiaan, kiitos kommenteista ja hyvää alkanutta vuotta!!