... Vai autoitko sittenkään? Auttoiko kukaan vai kaaduinko mä vain ihan yksin, itse ja muiden huomaamatta? Onko mulla oikeutta kaataa syytä niiden ihmisten päälle jotka on lyöneet minua, lähinnä henkisesti mutta kuitenkin? Vai onko syy kuitenkin lähinnä vain minun?

   Voiko ylipäätään omaa käyttäytymistään, olotilaansa ja ongelmia, tai niiden aiheuttamista kaataa muiden niskaan? Vai oonko syy ainoastaan siinä että itse olen liian heikko, herkkä kaatumaan enkä pysty pitämään pätäni pystyssä vastatuulissa?

Ehkä kyse onkin siitä. Jannan sanoin " Myönnän että mä en aina se helppo ja tasainen oo." No, en olekkaan. Kaikkea muuta mä olen. Pelokas, ailahtelevainen, liian herkkä väistymään vahvempien tieltä, liian huono pitämään itseäni pystyssä, liian hauras näyttääkseen näin vahvalta.

Syömiset ja treenit ovat menneet aikas hyvin, melkein jo omalla painollaan. Hieman silti ajatukset on sekaisin.