oon jotenki tosi sekasin omien ajatusteni kanssa tällä hetkellä. oon edellee liian iso, katoin tänää painoindeksin ja se on 20,5.... oon syöny ihan normaalisti; lähinnä terveellisesti mutta se ei tunnu riittävän.. ajatus oksentamisesta on kyllä pyörinyt mielessä mutta ainakaa toistaseks en oo muuta ku kerran lähiaikana tehny nii. toisaalta en halua palata siihen mutta jos se laihduttais, oon ihan liian iso :( taitaa jäädä uimarannat taas multa välistä.
               mulla on nykyään poikaystäväkin, joka hyväksyy mut kyllä tälläsena ja väittää etten oo iso, mutta peili ei valehtele. haluan olla laiha ja pieni, siro.  sellanen kaunis ja sädehtivä enkä tällänen pullapallo. auttakaa mua joku!

   toisaalta oon onnellinen että ajatukset on menny parempaan suuntaa eikä ollu syömishäiriöisiä vähiin aikoihin, mutta toisaalta tunnen että mun tarvis vihata itteeni ja vähentää syömistäni, etten saa hyväksyä itteeni ennen  ku olen laiha. näin tällä hetkellä