moi! tänään on tullut harrastettua ihan kiitettävästi liikuntaa, nimittäin koulussa tanssia, ja sitten kotona lenkki, 20 min latinotanssi (dvd) ja 20 min bodybalance (dvd)..

   oon aina inhonnut koulun tanssia koska kukaan ei oo vapaaehtoisesti tanssinu mun kaa koskaan, ja viime vuoden tunneillakin vaan pidättelin itkua sen takia. tänä vuonna oli sitten toinen tilanne. vakioparin, ihan sattumanvaraisesti valitun tosin, kanssa tanssittiin melkeen koko aika :) oli tosi hauskaa ja tää poika jopa sano mulle että oon paljon pienempi kun yks toinen. ja se oli paljon sanottu siltä. olisin voinut hypätä sen kaulaan ku ilostuin niin :D

    on ollu sitten kyllä läski olo taas ( niinku oikeestaan aina, joskus harvon on vaan sellasia parempia hetkiä). oon syönyt:

-aamulla puolisen kipollista muroja

- koulussa spagettia ja nakkikastiketta ja salaattia tavallista vähemmän

- iltapäivällä kotona perunamuusia ja kalaa, ja yks leipä, tosin vähemmän ku normaalisti

- iltapalaks vielä sellasta sössöö jossa verigreippiä (yök!), persikkaa, hedelmäsalaatihedelmiä mehussa, omenaa, mansikkaa... ja puolikas sämpylä. olis kyllä taas uponnu enemmänki. mutta moi tältä päivältä