Mutta se en ole minä.

 

Tää koko alkuvuosi on ollut tosi vaikeaa aikaa. Laihtuminen on vihdoin lähtenyt liikkeelle, parisuhde toimii taas pitkästä aikaa ja firmakin pyörii hienosti. Teoriassa kaikki on hyvin mutta jostain syystä mulla on paha olla.

Oon jatkuvasti kuumeessa, olo on huono ja tokkurainen. Mä olen väsynyt ja koko ajan itkuinen, en jaksa keskittyä enkä tarttua asioihin. Laskupinojen hoitaminen tuntuu ylivoimaiselta, kodinhoitohuoneessa on neljän viikon vaatteet odottamassa kaappiin laittoa ja kaadoin tänään ennen joulua ostetun mehukeiton roskikseen. Lattialla on koirankarvaa ja lakanat pitäisi vaihtaa. Pöytä hukkuu työpapereihin ja veroilmoitukselle en ole kyennyt tekemään mitään. Mä en saa otetta, on paha olla. En osaa tarttua mihinkään, asiat jäävät niille sijoilleen eikä mulla ole voimaa tehdä mitään.

Mä haluan hymyn ja elämäniloni takasin.